انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

موسسه آموزش عالی شهیده بنت الهدی

انجمن علمی پژوهشی مطالعات زنان

موسسه آموزش عالی شهیده بنت الهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

قتل عام داعش !

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

طبق تحقیقات صورت گرفته، در زمان ورود تروریست‌های داعش به کوه سنجار در عراق در ماه اوت هزاران مرد ایزدی کشته شدند که یادآور قتل‌عام سربرنیتسا است.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز»،  روزنامه دیلی میل نوشت:  حادثه وحشتناک کشتار ایزدی‌هایی که از کوه سنجار واقع در عراق فرار نکردند، کمتر از قتل‌عام مردان و پسران در سربرنیتسا نیست. سازمان ملل تایید کرده است که 5000 مرد اعدام و 7000 زن به عنوان برده جنسی اسیر شدند. در این میان سر حدود 10 مرد در روستای حردان عراق به دست تروریست‌های داعش بریده شد.

تروریست‌های داعش پس از ورود به سنجار وارد روستاها می‌شدند و به انتخاب خودشان زنانی را به عنوان برده جنسی می‌بردند. ده‌ها هزار آواره ایزدی به پناهگاه‌ها و روستاهای سراسر منطقه کردنشین شمال عراق رفتند که این مهاجرت اجباری در ماه اوت صورت گرفت اما تعداد مساوی نیز در پشت خطوط داعش به دام افتادند.

محققان با به هم چسباندن گزارش‌های حملات، در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌اند که بیش از 5000 ایزدی در یک سری از قتل‌عام‌های تروریست‌ها از پای درآمدند. طبق این گزارش، بین پنج تا هفت هزار زن ایزدی از روستاهای مناطق کردنشین اسیر شدند که فروخته شده و یا تحویل اعضای داعش شدند. به دلیل حجم گسترده کشتارهای داعش بیشتر آنها گزارش نشده است اما محققان سازمان ملل هم‌اکنون بیشتر این گزارشات وحشت‌انگیز را تایید کرده‌اند.

برخی از کشتارهای وحشیانه در شرایطی انجام شده که مردم در پست‌های بازرسی به انتظار نشسته بودند که به ضرب گلوله کشته شدند و پس از آن با بولدوزر در گورهای دسته‌جمعی ریخته شدند. برخی دیگر از ایزدی‌ها نیز به معابدشان گریخته بودند که داعش آنها را منفجر کرد. علاوه بر اینها داعش در روستاها بسیاری مردان ایزدی را سر بریده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی